czwartek, 29 stycznia 2015

top 6 piosenek + mini photomix

Hejka kochani !
W dzisiejszym poście pokaże wam moje ulubione piosenki. Pamiętajcie że jest to tylko moja opinia, na wasze ulubione piosenki czekam w komentarzach ! :) No więc bez dłuższego przeciągania zacznijmy.


Moim numerem 1 jest piosenka w której kompletnie się zakochałam, słucham jej cały wolny czas, a mianowicie chodzi o piosenkę Hozier- Take me to church. Pisząc tego posta właśnie jej słucham ! :D
numer 2 to

will.i.am - Feelin' Myself ft. Miley Cyrus, Wiz Khalifa, French Montana ♥

Iggy Azalea - Fancy (Explicit) ft. Charli XCX

4.

Charli XCX - Doing It ft.Rita Ora [Official Video]

5. Do tej piosenki jestem bardzo przywiązana emocjonalnie. Nie chcę się tym dzielić- sprawy prywatne

The Fault In Our Stars - Charli XCX - Boom Clap

6.
Yiruma-River flows in you za każdym razem jak słucham tej piosenki to płacze.. naprawdę piosenka wyciąga z człowieka wiele uczuć które są skryte gdzieś głęboko 
7. 

Ariana Grande, The Weeknd - Love Me Harder

8. 

LemON - Jutro coś polskiego też by się przydało :D

Ostatnie dwa to będą covery, jakoś bardziej mi podpasowały niż oryginały :)
9. 

Ed Sheeran - SING (cover)

10.

Let Her Go - Passenger (Official Video Cover by Jasmine Thompson)

Powiem Wam szczerze że miałam wielki problem z wybraniem piosenek, dlatego że jest ich o wiele, wile więcej i mogłam umieścić tu tylko 10.
A na koniec jeszcze mały photomix mam nadzieje że wam się spodoba :)
Pytanie do Was :)
Jakie są wasze ulubione piosenki ?
Podobają wam się zdjęcia ?

5 komentarzy:

  1. Zadnej z tych piosenek chyba nigdy nie słyszałam XD. A mix fajny!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne piosenki wybrałaś większość z nich słyszałam, a najbardziej podoba mi się piosenka numer 5 :D

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post, bardzo podoba mi się Twój blog ;)
    zaobserwowałam i zapraszam do siebie
    http://lilajanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super piosenki , 2 <3
    http://kontunuujeepizod.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń