poniedziałek, 26 stycznia 2015

Skarby Człowieka

                                                              Hej kochani ! ♥♥♥
Dzisiaj opowiem Wam o skarbach człowieka. Najpierw zastanówmy się co możemy nazwać naszymi "skarbami". Dla niektórych będą to rzeczy materialne typu: samochód, tablet, laptop, nowe ubrania itp., ale mi nie chodzi o takie skarby. Moim zdaniem każdy człowiek ma swoje skarby 'duchowe' które są napewno o wiele ważniejsze niż skarby materialne ! 

CZYM DLA MNIE SĄ SKARBY ?
Niech każdy z nas w domu zastanowi się czym są dla niego skarby. Dla mnie największym skarbem jakim otrzymałam jest życie. ''życie to taki dziwny prezent'' Tak mówił Oskar w książce  Érica-Emmanuela Schmitta. Bardzo ważnym skarbem jest miłość. Nic nie jest tak ważnym prezentem jak miłość od drugiej osoby. Nie chodzi tu tylko o naszą drugą połówkę, ale także o miłość rodziny, przyjaciół. Trzecim skarbem jaki możemy otrzymać jest zaufanie. Moim zdaniem jest to rzecz bardzo, ale to bardzo ważna. Zaufanie dostaje się tylko raz, kiedy ktoś straci do ciebie zaufanie nie może zostać twoim przyjacielem, ponieważ ci nie ufa czyż nie ? Nie da się zaufać człowiekowi drugi raz, chyba że naprawdę ci na nim zależy i ta osoba znaczy w twoim życiu dużo. Bardzo ważnymi skarbami są przyjaciele. Są to skarby nie do zastąpienia ! Lepiej mieć jednego prawdziwego przyjaciela niż 100 fałszywych uwierzcie. Przyjaciel zawsze pomoże, nie zostawi cie w trudnej sytuacji, jest to osoba bardzo ważna w twoim życiu.

Dla mnie ważniejsze jest mieć miłość, przyjaciela i zaufanie niż super telefon i markowe ubrania
Teraz pytanie do Was. Czym są dla Was skarby ???

6 komentarzy:

  1. Śliczna jesteś!:)

    http://mycolourlive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pierwszy post, oby tak dalej:)
    Zgadzam się z Tobą, najważniejsze skarby to miłość i zaufanie a materialne rzeczy zdecydowanie odchodzą na bok.
    Zapraszam do mnie:)
    http://stay-strong-my-princess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rodzina, rodzina to największy skarb jaki otrzymałam :)

    www.xavilove.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie skarbami są również przyjaciele, rodzina... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super post :)
    http://roxanneagnes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie skarbem jest rodzina i przyjaciele!<3

    OdpowiedzUsuń